Răspunsuri

2014-07-08T16:45:19+03:00
1. Maine ma duc la un targ de carte v-or oferi autografe.
2. Daca nu plec acum vor crede ca nu mai vin.
3. Unde tii portofelul ca nu-l gasesc?
4. Ti-i trimit maine pe nepotii mei.
47 4 47
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-08T16:49:43+03:00
Tii! Dar iar am incurcat scrisorile!
ti-i voi da tie pentru ca in tine am incredere

ei vor merge in vacanta la munte.
voua va v-or face ceea ce doriti


19 3 19