Răspunsuri

2014-07-08T16:25:56+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
D:I=C +R
R<I

D:9=C+R
R < 9
R-nr natural    =>R={1,2,3,4,5,6,7,8}

S=1+2+3+4+5+6+7+8
S=(1+8)*8/2

S=9*4
S=36
36 4 36
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-08T16:38:12+03:00
D:I=C     }dar R<I => R<9
D:9=C       
Resturile posibile sunt 0,1,2,3,4,5,6,7,8
S=1+2+3+4+5+6+7+8=36
32 4 32