Răspunsuri

2014-07-08T15:33:26+03:00
     Sufletul este sau ar trebuie sa fie cea mai frumoasa parte a noastra, pentru ca ,,sufletul suntem noi''. Sufletul ne reprezinta pe noi ca oameni, degeaba esti o persoana frumoasa dar ai un suflet rau....acest lucru te ,,urateste''.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-08T15:38:38+03:00
Ochii, adevarate porti catre suflet .... catre o lume unde n-a plouat niciodata inca...
,,Acolo unde asteapta iubirea , e langa mine, nu e alt loc ''... 
,,In gradina bucuriilor au intrat si pasii mei''... aici unde un trandafir alb, simbol al puritatii a fost patat de un strop de sange, dar n-a durut, pentru a fi daruit cuiva special....
Intr-o gradina arde ceva, arde un foc, dar nu ii trebuie nimic, un sentiment il tine aprins mereu, si nu se va stinge..., aici in sufletul meu :D
Multumesc mult!!
placerea este de partea mea, multumesc si eu pentru best answer :D
;)
wow, sorine...sunt impresionata...esti indragostit :) ?
:)))