Răspunsuri

2014-07-08T15:55:22+03:00

53 : 12 = 4 rest 5
53 : 15 = 3 rest 8

58 : 24 = 2 rest 10
58 : 36 = 1 rest 22

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-08T18:42:22+03:00
X:12=c1 rest 5
x=M₁₂+5
x=M₁₂+12-7
x=M₁₂-7

x:15=c2 rest 8
x=M₁₅+8
x=M₁₅+15-7
x=M₁₅-7

x=[M₁₂;M₁₅]-7
x-cel mai mic

12=2² *3
15=3*5

x=4*3*5-7
x=12*5-7
x=60-7
x=53

2)x:24=c1 rest 10
x=M₂₄+10
x=M₂₄+24-14
x=M₂₄-14

x:36=c2 rest 22
x=M₃₆+22
x=M₃₆+36-14
x=M₃₆-14

x=[M₂₄;M₃₆]-14

24=2³ *3
36=2² *3²
x-cel mai mic

x=2³ *3² -14
x=8*9-14
x=72-14
x=58



1 5 1