Caprioara de emil garleanu.
4 intrebari.
multumesc ce-i care mi-ati raspuns!!!

2
eu cred ca vei ajunge pe locul 1 in clasamnt
nu ai de ce sa-mi ramai dator ,am facut-o cu mare drag :)
:)
esti tare
:))

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-08T14:28:53+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
De cine a fost omorata caprioara?
Unde se aflau iedul si caprioara?
De ce vroia caprioara sa-l duca pe tancurile de stanca pe ied?
Unde a zarit caprioara lupul?

Cati pui avea caprioara? Cine l-a invatat pe ied sa se apere? Ce a zarit caprioara? Cine a fost ranit?
2014-07-08T14:30:25+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1) Cine este antagonistul poveștii?
2) Cu ce scop căprioara s-a lăsat ucisă?
3)Care este morala poveștii
4) Cine este autorul poveștii?