Completeaza cu adjective:

a) Mata ...... zgaraie rau.

b) Omul ...... de paine nu duce dor.

c) Paza ........trece primejdia rea.

d) Marul ........strica o gramada ......de mere ...... .

2
blanda-a
a)blanda
a)blanda b0
b 00
a. blanda
b. muncitor
c. buna
d. putred, mare, frumoase

Răspunsuri

2014-07-08T14:15:11+03:00
A)   Mata ...blanda... zgaraie rau.
  b)   Omul ...muncitor... de paine nu duce dor.  
 c)  Paza ..buna......trece primejdia rea. 
 d)  Marul ...putred.....strica o gramada ..mare....de mere .....frumoase. .
ba da
eo nu stiu si daia nu raspund
ft bn
eo cred ca e bn cum a zis petrw
dar cum a zis morwanneg nu e bn ca eo l am pus cel mai bn
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-08T14:17:16+03:00
A) blândă
b) harnic, muncitor
c) bună
d) putred, mare bune/frumoase/coapte
2 5 2