Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-08T14:05:24+03:00
N:24=c1 r17           n=24c1+17       n-17=24c1      
n:48=c2 r17     =>  n=48c2+17  => n-17=48c2 =>  n-17 este multiplu comun de 24,48
n:40=c3 r17           n=40c3+17       n-17=40c3                                  si 40

24=2la puterea a3a*3
48=2la puterea a4a*3     => [;]=2la puterea a4a*3*5=240 
40=2la puterea a3a*5
____________________
3 4 3
2014-07-08T14:05:39+03:00
A\24=....,17
a\48=.....,17
a\40=......,17


D=deimpartit
r=rest
c=cat 
i=impartitor



d=c* i+r

a\27=....,17=)d=c*27+17=).....




atat stiu ,poate iti dai tu seama dupa schema asta
2 2 2