Care sunt personajele din fat frumos din lacrima personajele pozitive si cele negative

2
da
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-08T12:39:42+03:00
fat-frumos, fata ghenarului, imparatul, imparatul vecin, ghenarul, muma padurii, Ileana Cosanziana, mama lui Fat-Frumos, Tatal lui Fat-Frumos


pozitive: fat-frumos, imparatul, ghenarul, fata ghenarului, Ileana Cosanziana, Mama lui Fat-Frumos, Tatal lui Fat-Frumos
negative: imparatul vecin, muma-padurii

5 4 5
2014-07-08T12:41:48+03:00
Pozitive:
-fat-frumos,fata care era sclava mumii-padurii,calul nazdravan,
printul
Ileana Cosanzeana


negative
-muma-padurilor,imparatul care era vecin
3 4 3