Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T20:40:36+02:00
XV ( 15)  Sper ca te-am ajutat. 
15 sau 16
Columb a facut 4 expeditii la sfarsitul secolului 15 ... crezand ca este Asia , in cele din urma descoperind America de Nord.
in secolul 15!
Posti sa-mi dai mie cel mai bun raspuns ? te rog !
2014-02-08T20:47:18+02:00
LA SFARSITUL SEC. XV,DECI IN SEC XVI
E LA SFARSITUL ! nu incepuse sec. XVI
SCUUZE,AM GRESIT LA SFARSITUL SEC XV NU XVI SCUZE