Expresia ,,secretele cartilor dainuie de ani de zile,,formuleaza 3 argumente pentru a o sustine.
este adevarat ca ,,secretele cartilor dainuie de ani de zile,,

in primul rand...........................
in al doilea rand............
in concluzie

2

Răspunsuri

2014-07-08T12:20:52+03:00


1. in primul rand au secrete pe care le poti afla doar citindu-le

2.in al doile rand raman aceleasi secrete pentru toti cei care citesc acea carte

3. in concluzie o carte interesanta  trebuie citita oricat de urata si de veche este!!


sper ca este cat de cat bine :D

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-08T12:27:42+03:00
N primul rand....chiar dacaa citim o carte misterele sunt pastrate,iar noi le putem descoperi doar citind cu atentie.......................
in al doilea rand..........putem dezlega mstere vechi de secole..
in concluzie citind o carte putem dezlega taine nebanuite