Răspunsuri

2014-07-08T12:10:07+03:00
Comprimare

peduncul

capsaicina

hidrogen

monoxid

termometru

portaltoi

pelvis

amidon

lipide

proteaze


12 3 12
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-08T12:42:55+03:00
Fizica
-wolt
-watt
-litru
-metru
-densitate
-joul
-dinamometru
CHIMIE
-cupru
-Volum molar
-valenta
-molecula
-plumb
-Mendeleev
Biologie
-ficat
-indigestie
-pancreas
-epiderma
-cancer
-inarct

19 4 19