Expresia ,,fiecare om trebuie sa aiba un secret al lui ,,este falsa si trebuie gasite argumente pentru a o combate.

Cred ca nu este adevarat ca ,fiecare om trebuie sa aiba un secretal lui.
pe de-o parte ,............................................................................................


pe de alta parte



asadar................................

2
Potrivit opiniei mele ideea ,, fiecare om trebuie sa aiba un secret al lui'' este gresita.
Un prim argument ce vine in sprijnul afimatiei facute, este constituit de faptul ca aceste secrete pot avea efecte dezastruoase in cadrul unei idei de afaceri cat si in domeniul privat.De ce am vrea sa avem secrete ?
este bine ,trebuie sa gasesti3 argumente pentru a o combate ca e adevarata
e ok deci ?
da
ok ;)

Răspunsuri

2014-07-08T12:06:35+03:00
Cred ca nu este adevarat ca ,fiecare om trebuie sa aiba un secretal lui.
pe de-o parte ,...............fiecare dintre noi avem mici secrete  de care trebuie sa stim doar noi.............................................................................


pe de alta parte secretele ne poate aduce multe probleme,iar aflarea unui secret poate distruge prietenii



asadar..............trebuie sa evitam pe cat este posibil a avem secrete fata de alte persoane..................
3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-08T12:18:56+03:00
Potrivit opiniei mele ideea ,, fiecare om trebuie sa aiba un secret al lui'' este gresita.
Un prim argument ce vine in sprijnul afimatiei facute, este constituit de faptul ca aceste secrete pot avea efecte dezastruoase in cadrul unei idei de afaceri cat si in domeniul privat.De ce am vrea sa avem secrete ? Sinceritatea este de aur...
In al doilea rand, o lipsa a oricarui secret poate realiza o mai buna colaborare intre membri unei echipe spre exemplu, cat si cresterea ablitatii de socializare  cat si in exprimarea unei idei in cadrul unui auditoriu.
Pe de alta parte , secretele pot sa raceasca anumite legaturi intre persoane, de orice natura ar fi ele, ajungand uneori in faze agravante...
In alta ordine de idei , ceea  ce ne definitiveaza ca oameni este a spune ceea ce simtim , deci a evita secretele , ele nu ne ajuta in nici un fel, ba din contra... Adevarul este mereu de nepretuit.
In concluzie, prin argumentele prezentate , consider ca afirmatia facuta este gresita.
multumesc frumos pentru best answer :D
placerea a fost de partea mea ;)