Răspunsuri

2014-07-08T11:42:32+03:00
X - pret initial
x-10x/100=1080
100x-10x=108000
90x=108000
x=108000:90
x=1200 lei initial

1200-1080=120 lei a fost reducerea
5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-08T11:44:11+03:00
X-pretul initial

10% din x=  10/100 * x= 1/10 * x= x/10 -reducerea

x-x/10= (10x-x)/10=  9x/10  -restul

9x/10=1080

x=10*1080/9

x=10*120

x=1200 lei

1200/10= 120 lei -reducerea