Răspunsuri

2014-07-08T11:53:36+03:00
Mg=√ab

mg=√ 3^x  * 9^y =9

√3^(y+1) *3² ^y=9

√3^y *3 *3²^y =9

√ 3^3y * 3= 9 |²

3^ 3y *3 =81  |:3

3^3y= 27

3^3y= 3³

3y=3

y=1

x=y+1= 1+1=2
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-08T15:02:43+03:00
Mg=√ab

Mg=√ 3^x  * 9^y =9

√3^(y+1) *3² ^y=9

√3^y *3 *3²^y =9

√ 3^3y * 3= 9 |²

3^ 3y *3 =81  |:3

3^3y= 27

3^3y= 3³

3y=3

y=1

x=y+1= 1+1=2 Sper ca te-am ajutat
1 5 1