Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-07T21:28:28+03:00
Sindromul premenstrual (SPM, PMS) este caracterizat printr-o serie de modificări hormonale care conduc la o colecţie de simptome fizice, psihice şi emoţionale legate de ciclul menstrual feminin.
2014-07-07T22:38:37+03:00
SPM = sindromul premenstrual
- reprezinta simtimul pe care fetele le pot avea inainte cu 1-14 zile de menstruatie.
- sunt rezultatul modificarilor la nivelul hormonilor .
2 4 2