Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-07T20:36:20+03:00
Străinii ne vor vizita țara.

stăinii = Subiect simplu exprimat prin substantiv comun simplu , gen masculin , număr plural , caz NOMINATIV , articol hotărât ” i ”
4 5 4
2014-07-07T20:39:00+03:00
Strain este cuvantul care inti trebuie pentru propozitie.
Strainilor le trebuie un act de identitate.

Prima propozitie este in nominativ iar a doua cu articol hotarat.
1 5 1