Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-07T18:43:14+03:00
 deci 3a este par.
cum 3 nu este par, rezultă că a eeste par. Singurul număr prim și par este 2, deci a=2.
Rămâne o ecuație de rezolvat de forma:
3 x 2 + 16b= 54
6 + 16b= 54
16b= 54- 6
b= 48: 16
b=3
Așadar a=2, b=3
4 4 4
2014-07-07T20:07:41+03:00
3a este par ⇒a este par si singurul nr prim par este 2 ⇒ a=2
6+16b=54⇒ 16b=54-6=48⇒ b=48:16=3