Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-07T17:58:43+03:00
Carte=substantiv comun simplu la singular
carti =substantiv comun simplu la plural
Sper ca te-am ajutat:)
Am un rebus de făcut si e din 5 litere. Ultima e R. :(
Numar
asta trebuie sa fie:)
Da!!! Merci mult de tot! :)
Cu placere:)
2014-07-07T18:00:45+03:00
Carte este forma de singular a substantivului
carti este forma de plural  a substantivului
deci se deosebeste prin numar
1 5 1