Imi puteti spune ce este important de invatat la limba romana in clasa a- 7-a ?

2
locuțiunile și clasificarea lor, nuvela, complementul de scop și cauză, diateza verbelor, 5 tipuri noi de pronume, adjective pronominale, clasificarea numeralelor, adverbele relative + toată materia claselor V- VI.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-07T17:55:01+03:00
La gramatica:Toate partile de vorbire:verb adverb substantiv pronume adjectiv interjectie etc.
La literatura:fabula ,nuvela, descrierea literara, caracterizarea personajelor, demonstratii literare pentru apartenenta textului la genurile epice sau lirice...De fapt, in clasa a 7-a se invata cam totul. 
Mulțumesc mult!
Istoria , Geografia, Biologia vor pune adevărate probleme în clasa a VII-a.
Deci vor fi lecțiile mult mai grele decât în clasa a șasea? (P.S. Și eu trec în clasa a șaptea).
eu am terminat clasa a VIII-a, nu vreau să te alarmez, dar clasa a VII-a va fi cea mai grea din toate, deoarece e multă materie.... apar Chimia, Cultura civică și conținuturi mai detaliate decât intr-a VI-a.
Da...de fapt in clasa a 7-a este cu adevarat mai dificil...
Unele materii au multe lectii, si oricum, oricat am invata, dupa o luna-doua uitam majoritatea lectiilor....
2014-07-07T17:58:37+03:00
-exercitii de identificare a cuvintelor cheie dintr-un text si intelegerea textului, argumentare la nuvela, argumentare ca textul apartine genului liric...
-pronumele, conjunctia, interjectia, numeralul, adverbul, prepozitia, subiectul, complemente circumstantiale de mod timp si loc, complemente indirecte si directe...
La gramatica va fi mai greu devat la literatura.. mult succes!