Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-07T17:14:59+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
4=2²
5=5¹
6=2 *3

[4;5;6]=2²* 5*3=4*5*3=12*5=60
2 5 2
2014-07-07T17:15:39+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
4=2²
5=5
6=2*3
cmmc(4,5,6)=60