Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-07T18:50:27+03:00
(a;b)=17
a=17m   b=17n
(m;n)=1

17m+17n=85
17(m+n)=85
m+n=5

m     n
1      4
2      3
3      2
4      1

1)m=1   =>a=17*1=17
n=4    =>b=17*4=68

2)m=2   =>a=17*2=34
n=3    =>b=17*3=51

3)m=3   =>a=17*3=51
n=2     =>b=17*2=34

4)m=4   =>17*4=68
n=1     =>17*1=17

<=>S={(17;68);(34;51);(51;34);(68;17)}
2 5 2
2014-07-07T21:15:29+03:00