Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-07T14:45:26+03:00
 scriu-indicativ, prezent;
nu va intrista- indicativ, viitor I;
 sunt-indicativ, prezent;
 recitind-gerunziu;
 jucam-indicativ, imperfect'
 o sa conduca-indicativ, viitor popular;
Eu sau tu
???
Gata, termina!
Comentariul a fost şters
exact
2014-07-07T14:55:52+03:00
Verbul                   Modul               Timpul

scriu                     indicativ             prezent       * nu va intrista- defapt va nu se ia,
nu intrista              indicativ            prezent           deoarece e pronume personal
sunt                      indicativ            prezent
recitind                 gerunziu           -----------
jucam                   indicativ            imperfect 
o sa conduca        indicativ            viitor
multumesc, oricum pt ajutor
Dar pentru data viitoare iti dau un sfat
da
Daca ai un raspuns si mai vezi ca scrie cineva, asteapta, poate primesti un raspuns mai bun decat primul
multumesc pt sfat☺☺