Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-07T14:23:09+03:00
Italienii-derivare cu sufix de la cuvantul de baza 'Italia'
s-a format prin derivare cu sufixul "i" de la cuvantul "italia"
radicalul (radacina) este 'ital' si sufixul '-ien' , primul 'i' este desinenta de plural, iar al doilea 'i' este articol hotarat
ai dreptate
2014-07-07T14:27:03+03:00
Italienii=s-a format prin derivare cu sufix de la cuvantul de baza  italia