Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-07T13:58:03+03:00
Cratima, semn ortografic, s-a folosit in secventa citata pentru a elida sunetul 'i', pentru a evita hiatul si pentru a marca rostirea intr-o singura silaba a doua parti de vorbire diferite:conjunctia subordonatoare 'sa' si pronumele reflexiv 'isi'
30 4 30
2014-07-07T13:58:29+03:00
Cratima elidează vocala î 
Are rolul rostirii într-o singura silaba  a doua parți de vorbire diferite/ cuvinte 
21 4 21