si ce trebuie sa ii faci? nu iti mai da nici o alta relatie?
nu trebuie sa efectuez acesta
Ai postat un exercitiu la care nu trebuie sa facem nimic ?
dar atunci?
a pus comm cineva mai jos um arata exercitiu

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-08T10:20:23+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Este:  x^{3} +   \frac{1}{ x^{3}} sau  \frac{ x^{3}+1 }{ x^{3}} ???

Ai ales prima varianta si ai spus ca 

 x^{3} +  \frac{1}{ x^{3} } = 4

Aducem la acelasi numitor:

x³ + 1 = 4x³
4x³ - x³ = 1
3x³ = 1
x³ = 1/3

x =  \sqrt[3]{ \frac{1}{3} }  =  \frac{1}{ \sqrt[3]{3} } = \frac{ \sqrt[3]{ 3^{2} } }{3} =  \frac{ \sqrt[3]{9} }{3}

prima varianta
si ai cumva dat x + 1/x cu cat este egal si trebuie sa il afli in formula aceasta?
deci acolo la sfarsit este = cerinta spune ca daca stim ca x+1suprax=4
2014-07-08T10:42:28+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
(x+1)/x=4  <=>   x/x  +1/x =4

x/x + 1/x=4

1+1/x=4

1/x=4-1

1/x=3

x=3

x³ +  1/x³=  3³ + 1/3³=  27  + 1/27     aducem la acelasi numitor

(729+1)/27=   730/27
waw ce bun iesti imi permiti sa te intrb in ce clasa iesti?
si la ce putere sunt alea?
la puterea a3a