Buna!Spuneti-mi si mie daca ati citit aceste carti,care v-au placut(merg azi la biblioteca si nu stiu ce sa mai iau)

Ciresarii
Legendele Rinului
Arthur si cavalerii mesei rotunde
Padurea spanzuratilor
O scrisoare pierduta
Enigma Otiliei
Samson si Dalina
Cantecul nibelungilor

2

Răspunsuri

2014-07-07T13:29:05+03:00
Mi-e cel mai mult m-ia placut ciresarii. sper ca te-am ajutat.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-07T13:29:39+03:00
Ciresarii cred ca are 2 volume,este foarte frumos 
O scrisoare pierduta de I-L.Caragiale este o comedie nemaipomenita,in care este prezentata o poveste de dragoste intre Zoe si adversarul politic al sotului ei.Intre timp scrisoarea de dragoste in care se prezenta toate povestea lor s-a pierdut,si risca sa fie gasita de cine nu trebuie.De aici te las pe tine sa afli mai multe.
Si cavalerii mesei rotunde este foarte captivanta
Multumesc mult! Tu in ce clasa treci?
a 9 a
Eu a 8-a..si la evaluarea nationala ce ati avut(la limba romana)?
sa comentam mesajul poeziei "Randuri pentru anul nou"