Răspunsuri

2014-07-07T13:19:27+03:00
Intr-o seara dupa ce am urmarit un documentar despre albine m-a luat somnul pentru ca eram foarte  obosit.Inntr-o clipa mi-am imaginat ca sunt o albina care facea parte dintr-o mare familie.
       Totul era uimitor,stupul adapostea un grup de albine uimitor.Fiecare albina lucratoare avea o sarcina.
       De departe se observa matca. Era atat de frumoasa.....
      Dorind sa gasesc iesirea am dat peste fagurii plini cu miere delicioasa,insa chiar cand vroiam sa gust,m-am trezit dintr-o data ,parca cu gustul de miere :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-07T13:29:21+03:00
Stupul . O minunata ascunzatoare a musculitelor negre cu vesmant de polen . Nu am mai fost acolo. M-a condus o albinuta. Mi-a aratat unde statea , unde lucra , ce facea. Am vazut  toate '''locurile de munca'' a albinutelor. In fiecare casuta a albinutelor se adapostea un lichid dulce si lipicios. Era mierea. Hrana lor.La fel , si hrana noastra .Lucrat de ele , manuta cu manuta, harnicile albinute si-au facut singure un loc unde sa traiasca . In cel mai indepartat loc se afla regina. M-a condus o albinuta pe aripile ei la ea.Mi-a aratat cum stau lucrurile. Ma minunam. Erau o adevarata echipa. Toate faceau acelasi lucru.Erau vesele.
*sper sa fie ok
1 5 1