Intrebare de bio! Care este rolul cutelor din pavilionul urechii. Dar al formei de pâlnie pe care acesta o are? Va rog ajutati-ma repede.

Si este un cuvant format din 6 litere-membrana subtire si rezistenta. Care este acela, ca nu imi dau seama?

2
la Cuvantul din e litere raspunsul e timpan
* din 6 litere

Răspunsuri

2014-02-08T20:00:47+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T20:02:17+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Timpan.si PENTRU A RECEPTA SUNETELE MAI BINE(ROLUL CUTELOR)