Prisma patrulatera regulatadreapta are latura bazei de 12 cm., iar inaltimea egala cu diagonala bazei.AFLATI
a)volumul si aria totala a prismei
b)distanta de la punctul D' la dreapta AB'
c)distanta de la punctul C la planul (BC'D)

2
bine
daca nu trimitemi-o pe facebook
inca nu am tr de rezolvat...ti-o postez aici stai lin
bine atunci asstept ..mersi
ai macar raspunsurile finale sa vad daca mi-a dat bine???

Răspunsuri

2014-02-08T20:38:13+02:00
V prismei = A bazei*h= (12 cm)^2*h
h diagonala unui patrat cu latura de 12 cm= 12V2
Vprismei= 144*12v2 cm^3

A totala = 2*A bazei+A laterala= 2*(12cm)^2+P bazei*h=2(12cm^2)+48cm*12v2cm   =24+576v2 cm^2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T21:29:40+02:00
Sper ca imi intelegi scrisul:)
mersi frumos
ai raspunsurile finale macar???E bine?
da e bine mersi foarte mult