Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-06T22:30:20+03:00
Plus infinit deoarece x poate avea orice valoare pozitiva si astfel numarul -x la a doua devine pozitiv

Nu e minus x totul la a doua,ci este -xla adoua(fara paranteza)daca minusul se afla in paranteza,atunci se ridica la puterea a doua, -x^2-negativ si (-x)^2-pozitiv
aaaa, scz, atunci x trb sa fie orice nr negativ
Nu-i nimic,dar x nu poate fi 0? -0^2-1 ne da -1,oricum -0 si +0 e acelasi lucru
2014-07-06T22:32:28+03:00
-x²-1=0

-x²=1

x²= -1

√x²= √-1

|x|= 1i

x=1  valoarea maxima