Bianca are de citit in trei saptamani cartea Colt Alb de Jack London, care contine 235 de pagini.In prima saptamana a citit 80 de pagini, iar in a doua 105.Calculeaza in doua moduri,cate pagini mai are de citit pentru a termina la timp cartea.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-06T16:00:56+03:00
Primul mod
235-(80+105)= 235-185
                      =50
al doilea mod
80+105=185(pagini  a citit)
235-195=50(pagini mai are de citit)
2 5 2
2014-07-06T16:03:30+03:00
M1)
80 + 105 = 185 pagini a citit in primele doua zile.
235 - 185 = 50 pagini mai are de citit dupa cele doua zile.

M2)
235 - 80 = 155 pagini mai avea de citit dupa prima zi.
155 - 105 = 50 pagini mai are de citit dupa cele doua zile.

1 5 1