Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-06T12:48:08+03:00
Noe era un om de care D zeu era tare multumit,era un om bun si inimos.D zeu i a spus lui Noe despre planul lui de a inunda pamantul,dar fiind multumit de Noe i a spus ca pe el si familia lui ii va salva de potop.L a pus sa construiasca o barca,numita arca unde sa incapa familia lui si cate un animal de parte barbateasca si femeiasca din toate neamurile de pe pamant.A umplut arca cu merinde si apa.A inceput ploaia si Noe si a dat seama ca vine marele potop al lui D zeu.A plouat timp de 40 de zile Nu a supravietuit nimeni decat Noe si familia lui si animalele.
Wow!Chiar nu stiam !
Ăăă . . . mulţumesc . . . !
cu mare placere!
2014-07-06T12:54:05+03:00
Pai  Noe era un slujitor al lui Dumnezeu  care a facut o corabie din ordinul Stapanului sau in care a  ales  un amimal de parte masculina si una feminina din toate speciile si intreaga sa familie ,inainte de potop ....care acestea bineinteles ca au supravietuit in timpul potopului 
sper ca ti-am  explicat ca sa intelegi :)