Răspunsuri

2014-07-06T00:39:48+03:00
Depinde, dar de obicei:

- amesteci diferite solutii
- te uiti la microscop
- faci proiecte despre savanti, celule
-vei primi si exercitii din ce-ai invatat

 Asta e ce-am vazut eu in laboratorul de chimie. Sunt doar clasa a 5-a, dar sunt sigura ca asta se face intr-a 7-a la chimie.

Mult succes!
mersi mult
Multumesc si eu.
Am inteles ca nu e prea bine, dar n-am avut prea mult timp sa ma informez.
Cel putin cel care a dat celalalt raspuns a spus ca nu prea faci, deci poate vei face. Bafta la chimie!
Si... defapt, nu mai sunt a V-a trec a VI-a.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-06T09:21:54+03:00
Nu prea faci ce a zis utilizatoarea de mai sus.
Noi în clasa a VII-a am făcut:
- reguli în laborator
- dizolvare, soluție solvenți
- concentrația procentuală
- simboluri chimice
- atomul, nucleu, protoni, electroni, neutroni
- tabelul lui Mendeleev, grupe și perioade
- formule chimice ( o să stai foarte mult la lecția asta)
- calcule pe baza formulelor chimice (raport de masă, de atomi, masă moleculară)
- ecuații chimice (este un capitol întreg) . Legea conservaării masei, atomilor, ecuații chimice, egalare, tipuri de reacție chimică
mersi mult
treci in clasa a 7 a ??? :D
am terminat clasa a VIII-a.
da trec in clasa a 7-a, si e greu in clasa a 7-a?