astmatic
ambient
amprenta
deziluzie
capsa
afluent
evlavios
suplete
inegalitate
subalimentat
chihlimbar
dimprejur
astfel
transhumanta
niciodata
subtitrare
cooperator
violacee
punctual

2
ce trebuie facut?
de despartit in silabe?
da

Răspunsuri

2014-07-05T21:32:50+03:00
Astmatic = ast-ma-tic
ambient = am-bi-ent
amprenta = am-pren-ta
deziluzie = de-di-lu-zi-e
capsa = cap-sa
afluent = a-flu-ent
evlavios = e-vla-vi-os
suplete = su-ple-te
inegalitate = i-ne-ga-li-ta-te
subalimentat = sub-a-li-men-tat
chihlimbar = chih-lim-bar
dimprejur = dim-pre-jur
astfel = ast-fel
transhumanta = trans-hu-man-ta
niciodata = ni-cio-da-ta
subtitrare = sub-ti-tra-re
cooperator = co-o-pe-rant
violacee = vi-o-la-ce-e
punctual = punc-tu-al
 

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-05T21:35:01+03:00
Astmatic= ast-ma-tic

ambient=am-bi-ent

amprenta=am-pren-ta

deziluzie=de-zi-lu-zi-e

capsa=cap-sa

afluent=a-flu-ent

evlavios=e-vla-vi-os

suplete=su-ple-te

inegalitate=i-ne-ga-li-ta-te

subalimentat=sub-a-li-men-tat

chihlimbar=chi-hlim-bar

dimprejur=dim-pre-jur

astfel=ast-fel

transhumanta=trans-hu-man-ta

niciodata=ni-cio-da-ta

subtitrare=sub-ti-tra-re

cooperator=co-o-pe-ra-tor

violacee=vi-o-la-ce-e

punctual=pun-ctual