Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-05T19:38:38+03:00
Abc cu bara deasupra =x

x:37=c1 rest 13
x=M₃₇ +13

x=37*1+13=37+13=50 nu apartine conditiei date
x=37*2+13=74+13=87 nu apartine conditiei date
x=37*3+13=111+13=124
x=37*4+13=148+13=161
x=37*5+13=185+13=198
............................................
x=37*25+13=925+13=938
x=37*26+13=962+13=975
x=37*27+13=999+13=1012 nu apartine conditiei date

sunt 26 de numere care nu sunt formate din 4 cifre dintre care 2 sunt formate din 2 cifre deci rezulta ca numarul numerelor formate din 3 cifre este

26-2=24 numere sunt de forma abc cu bara deasupra
24 4 24
crede-ma ca nu vr sa imi fac dusmani,doamne fereste
Wow Miky93 ce mare matematicean\ă esti...felicitări te descurci destul de bn.. :)
mersi ;)
N-ai pt ce...ăsta-i adevăru' :)
cum 37*2+13=87, iar 37*26+13=124, cel mai mic e 124. Apoi, cel mai mare este 37*26+13=975. Deci rezulta ca 26-2=24 de numere maturale
2014-07-06T00:44:10+03:00
37 * 3 = 111 + 13 = 124
37 * 4 = 148 + 13 = 161
 37 * 5 = 185 + 13 = 198
37 * 6 = 222 + 13 = 235
37 * 7 = 259 + 13 = 272
37 * 8 = 296 + 13 = 309
37 * 9 = 333 + 13 = 346
37 * 10 = 370 + 13 = 383
37 * 11 = 407 + 13 = 420
37 * 12 = 444 + 13 = 457
37 * 13 = 481 + 13 = 494
37 * 14 = 518 + 13 = 531
37 * 15 = 555 + 13 = 568
37 * 16 = 592 + 13 = 605
37 * 17 = 629 + 13 = 642
37 * 18 = 666 + 13 = 679 
37 * 19 = 703 + 13 = 716
37 * 20 = 740 + 13 = 753
37 * 21 = 777 + 13 = 790
37 * 22 = 814 + 13 = 827
37 * 23 = 851 + 13 = 864
37 * 24 = 888 + 13 = 901
37 * 25 = 925 + 13 = 938
37 * 26 = 962 + 13 = 975
37 * 27 = 999 + 13 = un nr. cu patru cifre si nu se ia in calcul 
Sunt 24 de numere care respecta conditia ceruta.

15 4 15