Un magazin a vandut intr-o saptamana matase,panza si stofa,in total 472 de metri.Panza a fost mai multa cu 162 metri,decat matasea si cu 212 metri mai multa decat stofa. Cati metri au fost din fiecare material?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-05T19:26:03+03:00
Notam panza cu x
notam stofa cu x-212
notam matasea cu x-162

x+x-212+x-162=472
3x-374=472
3x= 472+374
3x=864
x=282(panza)
282-212=70(stofa)
282-162=120(matase)
2 3 2
2014-07-05T19:29:09+03:00
X-metrii de matase
y-metrii de panza
z-metrii de stofa

x+y+z=472

y-162=x
y-212=z

y-162+y+y-212=472
3y-374=472

3y=472+374
3y=846
y=846:3
y=282 m de panza

282-162=120m de matase
282-212=70m de stofa
1 5 1