Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-05T17:39:09+03:00
miezul nopţii-epitet
se luptă, se luptă -repetitie
zare de foc.-epitet
un voinic ca şi dânsul,-comparatie
Pădurii cei de aur-personificare
Patru cuptoare de pâine, patru vaci fripte şi patru antaluri de vin-enumeratie
2014-07-05T17:53:03+03:00
Mandru soare,mandra luna, cuibar rotind pe ape ,bulgari fluizi , iarba pare de omat , trunchi vejnici , tamaiet , glas vrajit ,izvoarele suspina , zdrumicate peste pietre ....