Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-05T16:33:14+03:00
D:I=C , +R
R<I

x:6=103 rest 4

6:2=3
3+1=4 -restul poate fi 4
3+2=5 -restul poate fi 5
3+3=6- restul nu poate fi 6 deoarece restul este mai mic decat impartitorul

x=6*103+4=618+4=622
x=6*103+5=618+5=623
2 5 2
2014-07-05T18:13:24+03:00
D=descazutul
i=impartitorul
c=catul
103x6=618 atat ar fi nr fara ret
nr ar pute fi:618+4=622
618+5=623