Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-05T13:47:16+03:00
A* 8/3 =2a +5/6

8a/3 =2a +5/6  aducem la acelasi numitor

16a=12a+5

16a-12a=5

4a=5

a=5/4
20=15+5
Comentariul a fost şters
ba nu, poate ai uitat sa simplifici undeva,cred si din cauza aceea nu ti-a dat
Comentariul a fost şters
;) n-ai pentru ce ;)
2014-07-05T14:37:30+03:00
X*8/3=2x+5/6
aduc la acelasi numitor care este 6
2*x*8=6*2x+5
16x=12x+5
4x=5 ⇒ x=5/4
verificare 5/4*8/3=2*5/4+5/6
             40/12=5/2+5/6 aduc la ac numitor
⇒ 40/12=(5*6+5*2)/12=(30+10)/12 adevarat