Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-05T11:25:56+03:00
2000,2002,2012,2022,2032,2042,2052,2062,2072,2082,2092,2102,2112,2122,2132,2142,2152,2162,2172,2182,2192,2202.......,si tot asa pana la 2992 SPER CA TE-AM AJUTATA.
1 5 1
2014-07-05T11:30:33+03:00
De la 2002 la 2092
de la 2102 la 2192
de la 2202 la 2292
de la 2302 la 2392
de la 2402 la 2492
de la 2502 la 2592
de la 2602 la 2692
de la 2702 la 2792
de la 2802 la 2892
de la 2902 la 2992
de la 2002 la 2092
de la 2102 la 2192
de la 2202 la 2292
de la 2302 la 2392
de la 2402 la 2492
de la 2502 la 2592
de la 2602 la 2692
de la 2702 la 2792
de la 2802 la 2892
de la 2902 la 2992