Sa se determine nr real× stiind ca numerele ×+1;2×+3 si×-3 sunt termenii consecutivi ai unei progresii aritmetice

2
dupa o reducere a pretului cu 10% un produs costa 99 lei sa se determine pretul produsului inainte de reducere.
x - 0,1x = 99 <=> 0,9x = 99 <=> x = 99 / 0,9 = 110 Lei pretul initial.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-04T21:16:18+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X + 1
2x + 3
x - 3
Diferenta dintre 2 termeni consecutivi ai unei progresie aritmetica este ratia:

(2x + 3) - (x + 1) = (x - 3) - (2x + 3) = r
x + 2 = - x - 6
2x = -8
x = -8/2 = -4

 
Multumesc! Am reeditat si am corectat greseala, Se pare ca punctele mele le meriti tu dar n-am cum sa ti le dau. Raman dator.
multumesc
Cu placere !
Vad ca Lady iti multumeste tot tie...
Da, si m-a indatorat mai mult fata de tine.
2014-07-04T21:17:29+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Termenul din mijloc este media aritmetica a termenilor alaturati lui.

2x+3=\dfrac{x+1+x-3}{2}\Rightarrow 4x+6=2x-2\Rightarrow 2x=-8\Rightarrow x=-4