Varsta vrajitoarei este un nr in care prima cifra este cu 2 mai mare decat a doua, a doua cifra este cu 3 mai mare decat a treia, iar suma cifrelor numarului este 8. Care este vasrta vrajitoarei? Cum ati ajuns la acest rezultat?

2
Sigur n-ai scris gresit?Mai uitate odata.
Sunt sigura. Mie mi-a iesit 530, am luat cea mai mica cifra apoi am adaugat cat se cerea dar am vrut sa fiu sigura ca e corect :)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T19:32:56+02:00
Varsta vrajitoarei=abc
b=c+3⇒a=c+5
a+b+c=8
c+5+c+3+c=8
3c+8=8
3c=0
c=0⇒b=3⇒a=5⇒
⇒abc=530
3 4 3
2014-02-08T19:45:52+02:00
Varsta vrajotoarei este de 530 de ani !
a=5
b=3
c=0
Ce vrăji o fi făcut de nu a găsit-o doamna cu coasa?!