Răspunsuri

2014-07-04T15:56:46+03:00
406742,446702,426722,436712,416732
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-04T16:03:14+03:00
4+x+6+7+y+2= 23 deci x+y = 23- 19 ( 4+6+7+2), x+y = 4  luam toate cazurile posibile. 1. x=0, y=4  2. x=1, y=3,   3. x=2,  y=2  4. x=3, y=1   5. x=4, y=0                                              nr. sunt: 406742, 416732, 426722, 436712, 446702.                                                          sper ca te-am ajutat! 
4 5 4