scz ..credeam ca mi-ai scris mie :p
:|
Ellale ţie ţiam scris
Tanasesevelina imi poti dau un ''multumesc'' la mine pe cont :) Mersi :*
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-07-04T14:23:23+03:00
Padurea e un loc plin de viata !! Noi , oameni nu stim sa avem grija de ea, ar trebui sa  fim mai atenti cand iesim in padure , sa nu aruncam lucruri pe jos , sa nu aprindem focul si sa-l  nu-l stingem. Deoarece ii facem rau paduri , dar nu numai ei ci si noua . Padurea trebuie protejata si nu trebuie sa  lasam oamneii sa i-a lemne foarte multe , ea trebuie protejata si de vanatori !! Padurea e un lucru minunat de aceea trebuie sa o protejam!!

Comentariul a fost şters
placerea a fost de partea mea, si alta data!!
Bun
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-04T14:32:30+03:00
Nu o distrug pentru ca este ca o mama pentru mine . Imi ofera oxigen. Imi ofera hrana.Nu o rupe ca v-a plange.Are grija de prietenii mei (animalele) . Le ofera adapost. Ne ingrijeste pe toti. 
-am uitat o chestie :*
da :)
Tu să îmi trimiţi
hai , trimite-mi tu
ok
ai primit-o