Ghicitori:
1)Ce e soare curgator
Strans cu grija in camari
De-un popor zumzaitor,
Care zboara-n patru zari?

2)Creste-o casa in copac
Cu zid tare,dat cu lac,
Sa o sparga-oricine vrea
Pentru miezul bun din ea.

3)Cine-s fratele si sora,
Ce,desi se tot alearga,
Nu se-ajung deloc in hora
Ce strabate lumea larga?

4)Il cunosti doar dupa nume,
Multe chipuri stii ca are,
Se imbraca-n trei costume,
Sare-n foc si nu il doare.

2
1 mierea, 2 stupul de albine, 3 soarele si luna, 4 habar nu am
mersi
cu placere

Răspunsuri

2014-07-04T13:50:32+03:00
1 mierea, 2 stupul de albine, 3 soarele si luna, 4 habar nu am
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-04T14:19:43+03:00
1)1 mierea
 2) stupul de albine
3) soarele si luna 
4) fierul
1 5 1