Răspunsuri

2014-07-04T13:46:38+03:00
Gaz-substanta naturala extrasa din pamant -zacamant
vita-poame,butuc pentru struguri
ghiveci-mancare din legume, loc unde se tin plantele
nod -intersectia unui fir
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-04T13:58:40+03:00


gaz-petrol lampant;voal de matase;nume dat corpurilor fluide care au o coeziune moleculara foarte mica;emanatii gazoase ale stomacului sau intestinelor

vita-vita de vie;arbus cu tulpina noduroasa si radacini puternice,frunze mari,crestate adanc si cu fructe dispuse in ciorchini

ghiveci-vas de lut ars, in care se planteaza flori;fel de mancare pregatit cu carne si legume tocate;oala

nod-loc de legatura a doua fire,a doua fasii de panza,sfori etc.;legatura dintre ram si trunchi;mila marina;

1 5 1