Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-04T13:12:32+03:00
1/4 *x + 1/3 *x -5=2

x/4 +x/3 -5=2  aducem la acelasi numitor

3x+4x-60=24

7x=24+60

7x=84

x=12
da
pai atunci nu ar trebui inmultit 2 cu 6?
nu,tot cu 12 pentru ca nu este scris 2/2
aaa da scuze mersi
n-ai de ce sa-ti ceri scuze ;)
2014-07-04T14:00:50+03:00
 \frac{1}{4} *x+ \frac{1}{3} *x -5=2  /+5

 \frac{1}{4} *x+ \frac{1}{3} *x=7

 \frac{x}{4} +  \frac{x}{3} =7

amplificam prima fractie cu 3; iar pe a doua cu 4

 \frac{3x}{12} +  \frac{4x}{12} =7\\[tex] \frac{7x}{12} =7

7x=12*7  /:7

x=12



1 5 1