Prima carte pe care am primit-o in dar se numeste ............ si este scrisa de .................. Am primit aceasta carte de la ............... pentru ca ...................

Va rog sa ma ajutati !!!

2

Răspunsuri

2014-07-04T12:47:41+03:00

Amintiri din copilarie;Ion Creanga;bunica;ma aseman foarte mult cu Nica
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-04T12:59:07+03:00
Motanul incaltat,
Charles Perrault
De la tatal meu
Pentru ca imi doream mult sa citesc aceasta carte.
1 5 1