Răspunsuri

2014-07-04T11:30:40+03:00
Se vede poza !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

la fotografie !! tu nu vezi ca acolo e un ex ??
nu se mede tu
nu se vede tu
pai si mai sus dcc ai zis ca nu se vede??
scz ca se vede
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-04T11:37:11+03:00
D10 = 1,2,5,10 D 12=1,2,3,4,6,12 D20= 1,2,4,5,10,20D40=1,2,4,5,10,20
iti dau restul pe chat si mai vb acolo!!
0k :0
scz la D40 este = si cu 40