Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-04T11:08:58+03:00
Acel u intors cum il numesti tu reprezinta intersectia a 2 sau mai multe multimi , care au ca rezultat elemetele comune ale celor 2 multimi, spre exemplu :

{2,5,7,8,10}intersectat {3, 5 , 8 , 11}= {5,8} , si se citeste,, multimea X intersectata cu multimea Y = cu totalitatea elementelor sale comune 
placerea este de partea mea :D
thx for best answer :D
2014-07-04T11:12:36+03:00
U intors simbolizeaza intersectia. se foloseste de obicei in cazul multimior. :)